Τα μέτωπα της κυβέρνησης με τον όμιλο Μπόμπολα

Τέσσερα μέτωπα έχει καταφέρει να «ανοίξει» η κυβέρνηση με τον όμιλο Μπόμπολα μέσα σε 8 μήνες που βρίσκεται στην εξουσία. Το γεγονός αυτό προκαλεί πολλά ερωτηματικά σχετικά με την στάση του Μεγάρου Μαξίμου απέναντι στο πανίσχυρο εκδοτικό συγκρότημα που την στηρίζει αλλά και κυριαρχεί στα δημόσια έργα της χώρας εδώ και 20 χρόνια με πρώτο και καλύτερο το έργο στην Αττική Οδό. Η αρχή της ρήξης έγινε τους πρώτους δύο μήνες που το ΠΑΣΟΚ ανέλαβε τα ηνία της χώρας με την επ’ αόριστον αναβολή της κατασκευής των μεγάλων αυτοκινητοδρόμων της Αττικής όπως η σήραγγα του Υμηττού. Κυβερνητικά στελέχη χαρακτήρισαν τα έργα «φαραωνικά» επισημαίνοντας ότι πολλά από αυτά δεν έχουν λόγο ύπαρξης. Στην συνέχεια ήρθε η αναβολή της κατασκευής του αεροδρομίου στο Καστέλι της Κρήτης το οποίο και αυτό είχε προγραμματιστεί να ξεκινήσει σύντομα από την προηγούμενη κυβέρνηση. Ωστόσο το αεροδρόμιο στο Καστέλι ενδέχεται να μπει στο πρόγραμμα των Δημοσίων Έργων το 2011 καθώς θεωρείται αναπτυξιακό ενώ θα ενισχύσει και τον τουρισμό της Κρήτης. Στις αρχές του 2010 το ΥΠΕΚΑ (πρώην ΥΠΕΧΩΔΕ) ήρθε να ρίξει άλλο ένα «χαστούκι» στον κατασκευαστικό όμιλο Μπόμπολα. Με απόφαση του ανέστειλε για ένα χρόνο τις οικοδομικές άδειες στην περιοχή Ακαδημία Πλάτωνος που έχει να κάνει με μια έκταση 55 οικοδομικών τετραγώνων δίπλα στον Ελαιώνα. Το ΥΠΕΚΑ έκανε δεκτή το αίτημα του Δημοτικού Συμβουλίου της Αθήνας αφήνοντας όμως στα …κρύα του λουτρού τον όμιλο Μπόμπολα ο οποίος μέσω της εταιρίας του Reds έχει αγοράσει εκτάσεις στην περιοχή και σκόπευε να κτίσει μεγάλο εμπορικό κέντρο. Το ποτήρι στην υπόθεση φαίνεται τώρα πως ξεχειλίζει με την υπόθεση του Κτήματος Καμπά στην Παλλήνη. Ο όμιλος Μπόμπολα εδώ και δέκα χρόνια έχει δείξει το ενδιαφέρον του για την αξιοποίηση των 320 στρεμμάτων του Κτήματος Καμπά καθώς βρίσκεται σε νευραλγική θέση στην Ανατολική Αττική και σχεδόν εφάπτεται με την Αττική Οδό στο ύψος της Κάντζας. Παρά ταύτα το ΥΠΕΚΑ δεν δείχνει διαθέσιμο να υπογράψει την υπουργική απόφαση προκειμένου να ξεκινήσουν τα έργα. Το παράδοξο στην υπόθεση είναι ότι η προηγούμενη κυβέρνηση, της οποίας το συγκρότημα Μπόμπολα της ασκούσε λυσσαλέα αντιπολίτευση, είχε προχωρήσει στις εξαγγελίες όλων των παραπάνω έργων ενώ σε κάποια από αυτά όπως για Κτήμα Καμπά είχε ξεκινήσει και τις διαδικασίες ώστε το έργο να μπορούσε να αρχίσει μέσα στο χρόνο.