Ενας διαφορετικός σύμβουλος του Γιώργου

Είκοσι χρόνια πέρασαν από την περίφημη πρόταση των ΚΤΕΛ επί κυβέρνησης Μητσοτάκη το 1990 να αγοράσουν τον ΟΣΕ με το αιτιολογικό «ότι μετέφεραν δωρεάν τους οπαδούς της ΝΔ» και η ίδια ιστορία επαναλαμβάνεται και σήμερα, αλλά ως κωμωδία. Ιθύνων νους της κίνησης αυτής φέρεται ο σύμβουλος του πρωθυπουργού για θέματα Οργανωτικών Καινοτομιών, συγκοινωνιολόγος κ. Νότης Παρασκευόπουλος. Και θα ήταν πολύ αθώα τα πράγματα αν....
..... σταματούσαν εκεί. Έλα όμως που ο κ. Νότης Παρασκευόπουλος εκτός από πρωθυπουργικός σύμβουλος και φίλος του κ. Παπανδρέου ήταν βασικός συνεργάτης των ΚΤΕΛ από το 1995 μέχρι τουλάχιστον και το 2009, καθώς η εταιρία «ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ», που εκπροσωπούσε συμμετείχε στο πρόγραμμα «ΣΥΝ-Κοινωνία» που αφορούσε τη δημιουργία ενδονομαρχιακής και ενδοδημοτικής συγκοινωνίας, με λεωφορεία του ΚΤΕΛ υπεραστικών γραμμών σε πολλούς νομούς της χώρας. Ο ίδιος άνθρωπος ήταν αυτός ο οποίος πρόσφατα προκάλεσε την οργή του αρμόδιου υπουργού Μεταφορών κ. Δημήτρη Ρέππα με την πρόταση που είχε επεξεργαστεί σε συνεργασία με στελέχη του υπουργείου Οικονομικών,- την οποία αγνοούσε ο υπουργός- να περάσουν οι αστικές συγκοινωνίες σε ιδιώτες. Σύμφωνα με την πρόταση αυτή οι εκπρόσωποι των ΚΤΕΛ ζητούν να αγοράσουν την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, εφόσον καθαρίσει από τα βάρη και τα ελλείμματα. Το σχέδιο της ομοσπονδίας των ΚΤΕΛ μιλά για «συνδυασμένη μεταφορά». Προτείνουν δηλαδή με την αγορά ενός εισιτηρίου, που θα περιλαμβάνει και τρένο και λεωφορεία, να μπορεί να πηγαίνει ο κάθε επιβάτης στον προορισμό που επιθυμεί. Ο κ. Παρασκευόπουλος φέρεται ότι απολαμβάνει της πλήρους εμπιστοσύνης του πρωθυπουργού αφού συμμετείχε στην ομάδα της διαλογής στελεχών από το opengov και στεγάζεται στο «στρατηγείο» του κ. Χάρη Παμπούκη. Ο κ. Παρασκευόπουλος είχε επιδιώξει κατά καιρούς συνάντηση με τον υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Δημήτρη Ρέππα, προκειμένου να «ελέγξει» το έργο στο υπουργείο Μεταφορών. Συνάντηση η οποία ποτέ δεν έγινε, καθώς ο έμπειρος Αρκάς τον παρέπεμπε στον γενικό γραμματέα του υπουργείου κ. Χάρη Τσιώκα. Όταν δε, άρχισε να δημοσιοποιεί τις θέσεις του, εξόργισε τον κ. Ρέππα σε τέτοιο σημείο, που ο Αρκάς πολιτικός σε ανακοίνωσε προειδοποιούσε «κάποιους στο Μαξίμου΄» ότι δεν ενδίδει σε συμφέροντα. Πριν φτάσει στα μεγαλεία αυτά διατηρούσε ένα blog, το organotis.blogspot.com το οποίο σήμερα έχει καταργηθεί στο οποίο μάλιστα και στο οποίο μάλιστα την 1η Μαρτίου 2007 αναφερόμενος στο ζήτημα των Σκοπίων εγκαλούσε τον σημερινό Πρωθυπουργό γράφοντας ότι: «Δεν μπορεί όταν ο Πρωθυπουργός διακηρύσσει ότι η θέση της Ελλάδας είναι όχι στην διπλή ονομασία και σύνθετη ονομασία με γεωγραφικό προσδιορισμό, ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης να λέει ότι οι θέσεις του είναι ακριβώς οι ίδιες αλλά ότι ο Πρωθυπουργός ψεύδεται και έχει αποφασίσει να δεχτεί την διπλή ονομασία». Στις 2 Αυγούστου 2008 έστειλε ανοικτή επιστολή στον τότε Πρωθυπουργό στον κ. Γ. Παπανδρέου, και στους υπουργούς Οικονομίας και Μεταφορών προτείνοντας τον πλήρη διαχωρισμό της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και του ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΥ ώστε «να πάψει να ισχύει το σημερινό ερμαφρόδιτο σχήμα με τον δήθεν «λογιστικό» διαχωρισμό σε μητρική και θυγατρικές εταιρείες. Κανένας ομφάλιος διοικητικός ή οικονομικός λώρος δεν πρέπει να συνδέει αυτές τις εταιρείες». Η εταιρεία του σε συνεργασία με τα Υπεραστικά ΚΤΕΛ, τον ΟΤΕ, την WIND και τις υπόλοιπες εταιρίες κινητής τηλεφωνίας, προσφέρουν στο επιβατικό κοινό της χώρας την νέα υπηρεσία παροχής πληροφοριών δρομολογίων των ΚΤΕΛ» γράφει το site των ΚΤΕΛ. Συνεργασίες με τα ΚΤΕΛ σε τοπικό επίπεδο από την εποχή Χατζηδάκη (Βόλος – Σέρρες κ.λ.π) γι’ αυτό η αγάπη του για τους λεωφορειούχους. Μάλιστα ο κ. Ν. Παρασκευόπουλος συμμετείχε στις συνεντεύξεις Τύπου των προέδρων των ΚΤΕΛ διαφόρων νομών προκειμένου να συμπαρουσιάσει το νέο τηλέφωνο εξυπηρέτησης των ΚΤΕΛ ολόκληρης της χώρας με αριθμό κλήσης το 1421. Μάλιστα στην παρουσίαση του ΚΤΕΛ Μαγνησίας (παρουσιάζουμε την πρόσκληση) είχε δηλώσει οτι «Μέσω της τηλεφωνικής αυτής γραμμής ο κάθε ενδιαφερόμενος έχει τη δυνατότητα να ενημερωθεί αναλυτικά για τα προγραμματισμένα δρομολόγια προς τις πρωτεύουσες των νομών αλλά και τις λοιπές μεγάλες πόλεις, ακούγοντας τη φωνή της γνωστής παρουσιάστριας Γιολάντας Διαμαντή».