Τους καπελώνει ο Πάγκαλος!

Έβγαλε δική του ανακοίνωση για τις Κυβερνητικές δράσεις!Μεγάλες δράσεις που σχετίζονται με Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ). Α. Κατάλογος Δράσεων Ο Πρωθυπουργός, μετά τις εκλογές και την ανάληψη της διακυβέρνησης της χώρας, διαμόρφωσε την ατζέντα για την υλοποίηση μεγάλων δράσεων Τεχνολογιών Πληροφορικής και....
.... Επικοινωνιών (ΤΠΕ), οι οποίες θα βοηθήσουν το κράτος να μηχανογραφηθεί, να καταπολεμήσει τη φοροδιαφυγή, να ελέγξει αποτελεσματικά τις δαπάνες, να εξορθολογίσει το δημόσιο τομέα, να διαχειριστεί αποτελεσματικά το ανθρώπινο δυναμικό του, να δημιουργήσει νέες υποδομές στην κατεύθυνση της ανάπτυξης, να ενισχύσει την εκπαιδευτική διαδικασία, να προβάλει αποτελεσματικά το τουριστικό προϊόν της χώρας μας. Εκτιμάται ότι η υλοποίηση των δράσεων θα εξοικονομήσει άνω των 10 δις στον κρατικό προϋπολογισμό. Η ατζέντα του Πρωθυπουργού περιλαμβάνει συνολικά 24 βασικές δράσεις, με τις 11 να αποτελούν δράσεις άμεσης προτεραιότητας (με έντονα γράμματα): 1. Θεσμικό Πλαίσιο Προμηθειών και Ηλεκτρονικές Προμήθειες 2. Αγορά Καυσίμων 3. Ηλεκτρονική Συνταγογράφηση 4. Ενιαία Αρχή Μισθοδοσίας και Μητρώο Δημοσίων Υπαλλήλων 5. Παραγωγική Λειτουργία Πληροφοριακών Συστημάτων Νοσοκομείων 6. Κάρτα Πολίτη 7. Online Παρακολούθηση Προϋπολογισμού 8. Γεωδεδομένα και Υπηρεσίες στο Δημόσιο Τομέα 9. Εθνικά Μητρώα 10. Εθνική Υπηρεσία Ταυτοποίησης και Αυθεντικοποίησης 11. Ευρυζωνικότητα, Εθνικό Δίκτυο FFTH 12. Δίκτυο Δημόσιας Διοίκησης – Σύζευξις ΙΙ 13. Υπολογιστικές Υποδομές (Cloud computing) 14. Σχολείο, Πανεπιστήμιο της Γνώσης 15. Πολιτιστικό – Τουριστικό Περιεχόμενο 16. Περιουσία Δημοσίου 17. Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες για τη Φορολογική Δικαιοσύνη 18. e-Καλλικράτης 19. Δημιουργία – Έναρξη επιχείρησης σε ένα βήμα 20. Ψηφιακή Δικαιοσύνη 21. Ανοιχτά Δημόσια Δεδομένα 22. Αξιοποίηση έργων Γ ΚΠΣ 23. Ασφάλεια πληροφοριακών συστημάτων 24. Σύστημα διαχείρισης αποδείξεων και λοιπών φορολογικών στοιχείων Β. Τρόπος Παρακολούθησης Υλοποίησης Η κάθε δράση απαιτεί την οριζόντια κινητοποίηση Υπουργείων και Υπηρεσιών και σε συνδυασμό με τις διαδικασίες του δημοσίου, ανακύπτουν σημαντικά εμπόδια στην υλοποίησή τους, τα οποία και δημιουργούν καθυστερήσεις. Για τον καλύτερο συντονισμό υλοποίησης πραγματοποιήθηκε στις 13 Ιουλίου 2010 στο Γραφείο του Αντιπροέδρου της Κυβέρνησης συνάντηση με όλους τους αρμόδιους Γενικούς και Ειδικούς Γραμματείς που σχετίζονται με δράσεις τεχνολογιών πληροφορικής και επικοινωνιών. Στη συνάντηση αποφασίστηκε να λειτουργήσει σε συνεργασία του Γραφείου του Αντιπροέδρου της Κυβέρνησης με το Γραφείο του Πρωθυπουργού μια υποστηρικτική επιτελική ομάδα, η οποία: α. Πραγματοποιεί τακτές προγραμματισμένες συναντήσεις με τους για κάθε δράση αρμόδιους Γραμματείς και τους συνεργάτες τους, για την αποτύπωση της κατάστασης υλοποίησης της κάθε δράσης, β. Υλοποιεί σύστημα επιτελικής παρακολούθησης των δράσεων με ανάλυση σε επιμέρους στάδια, από το οποίο θα προκύπτει μηνιαία αναφορά, η οποία θα δημοσιεύεται στο διαδίκτυο, γ. Δημιουργεί μηνιαία αναφορά προόδου, ώστε σε περιπτώσεις καθυστερήσεων να γίνονται έγκαιρες παρεμβάσεις. Γ. Ενέργειες Η ομάδα έχει ξεκινήσει τις πρώτες συναντήσεις τον Ιούλιο και ήδη προχωρά στον 2ο κύκλο συναντήσεων. Στόχος είναι έως 30 Σεπτεμβρίου να υπάρχει ξεκάθαρη αποτύπωση των δράσεων, των βημάτων και του βαθμού υλοποίησης του κάθε βήματος, των υπεύθυνων υλοποίησης, καθώς και σαφή χρονοδιαγράμματα ολοκλήρωσης. Στα μέσα Οκτώβρη θα δημοσιευθεί και η πρώτη αναφορά προόδου υλοποίησης των δράσεων στο διαδίκτυο. Γραφείο του Πρωθυπουργού, Ομάδα για την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση Γραφείο Αντιπροέδρου της Κυβέρνησης, Μονάδα Καινοτομίας και Νέων Τεχνολογιών